När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, januari 29, 2012

Här bor jag.

Jag kom på mig själv igår när jag Skypade med halva tjocka släkten att jag inte ens har varit i närheten av att visa var jag bor nu för tiden. Speciellt efter att det blev flytt nu efter nyår när jag kom ner igen. Jag trivas superbra både med lägenheten och med min roommate. Men idag så fick jag ett ryck, det var dags att åtgärda hur det såg ut här. Jag har visst haft roligare saker för mig. Så nu fick sig köket en omgång, toaletten och inte minst mitt rum och mina resväskor. Det behövdes verkligen få lite ordning där. Så nu tänkte jag bjuda på några bilder här på mitt rum.


Published with Blogger-droid v2.0.3

1 kommentar:

Maria sa...

diggar dina "garderober" ;)