När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, oktober 02, 2011

På hemmaplan.

Nu har jag missat att skriva en hel del här, men det finns det anledningar till också. Mest beror det på att vi inte haft tid att sätta oss ner i slutet innan vi åkte hem. Nu befinner jag mig hemma på svensk mark i alla fall. Den sista veckan så har jag inte mått så bra, alltså jag har helt ignorerat att jag faktiskt varit förkyld vilket kanske inte var så smart. Jag såg fram emot att få komma hem och "vara sjuk" när det känns lättare att slappna av här hemma där man inte känner sig pressad att träna på samma sätt som där borta. När jag vaknade i min egen säng dagen efter vi kom hem så kände jag mig 5 gånger sjukare dessutom så nu är det vila som gäller.

Det händer lite annat i mitt liv också vilket jag kan ta en annan dag men detta gör att jag ännu mer känner att jag VERKLIGEN INTE vill befinna mig i denna stad just nu. När jag bara får lite energi tillbaka så ska jag ta tag i detta. Nu blir det sängen så jag orkar köra min bror till jobbet i morgon!

Sköt om er så återkommer jag senare med MASSA bilder från resan!

Inga kommentarer: