När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, september 24, 2011

Long time no see!

Vi är utan Internet i lägenheten där av typ noll aktivitet här på ett tag. Allt blir som så mycket svårare när man inte kan sitta vid datorn och ännu värre med bilder. Jag har försökt att vara duktig med att lägga upp bilder på Facebook men efter ett tag så började det att fucka upp sig så nu orkar jag inte försöka längre.

Jag börjar närma mig den magiska gränsen där min kropp bara ger upp och dör. Jag borde kanske ha gjort smartare val men man vill inte vila när man är här så kort tid. Man vill verkligen göra allt hela tiden!

Jag har i alla fall tagit mitt förnuft till fånga och fattat att jag måste vila så det gjorde jag igår. Sen så skulle jag få en massage idag av Charles på gymmet men det blev inte alls. Om jag hade haft mer tid så skulle jag berätta mer men det får bli senare, jag blev i alla fall sjukt besviken för jag behöver det verkligen.

Men något kul om träningen då, imorse hade vi en private med Jhanex och jag måste säga att han är ungefär bäst i världen även fast han är en pain in the ass. Han tejpade nämligen fast en käpp vid våra fotleder så att vi inte skulle kunna gå utan vara tvungen att "hoppa" med båda fötterna samtidigt för att röra oss. Nanting vad ont det gjorde men i slutändan tycker jag ändå att det var kul!

Jag slänger med en bild också på min lunch idag. Chocolate chip pancake ;)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: