När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, september 02, 2011

It made my day!

Något som jag älskar med detta land är hur öppna amerikaner är och den mentaliteten dom har. Idag när jag gick ner till stranden, på vägen stannade jag och köpte mig ett par solglasögon (sjukt snygga för övrigt, ja jag är en härmapa) och tjejen som stod i kassan sa "I like Tour hair" bara sådär spontant. Det skulle aldrig hända hemma, någon som står i kassan brukar väl aldrig kommentera en kund? Men sjukt glad blev jag, för inte trodde jag ändå att folk lägger märket till mitt hår så mycket.

Sen fick jag en riktig egoboost när jag gick hem. Jag möter några killar och först fattar jag inte att dom pratar till mig men sen när jag lyssnar så sa ena killen "nice glasses" tack så mycket för det, sen får jag också höra "your hot" well thank you. Och så kan inte den här dagen bli dålig!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: