När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, september 02, 2011

Lite om vad vi gjort.

Kära dagboken! Jag tänkte börja med att snabbt dra hur det gick för oss när vi äntligen kom oss fram till San Diego. Sam som vi lärt känna från gymmet skulle komma och möta upp oss på flygplatsen, men som vanligt var han sen så vi fick vänta. Han var snäll nog att ta allt vårt bagage men oss rymde han inte alls i bilen, fast och andra sidan gjorde inte det något när vi väl skulle hämta ut vår hyrbil.

Allt gick hur fint som helst, på vägen från flygplatsen så kunde vi inte låta bli att köra förbi gymmet och tur hade vi för det var fortfarande öppet. Vi visade Elin runt, och pratade med lite människor där. Sedan hittade vi också till vårt boende utan speciellt mycket problem, vi installerade oss lite och sedan satt fixade vi lite käk i våra magar som var trötta efter resan.

Nu återvänder jag till idag. Och i morse så ville jag egentligen fara och köra ett boxningspass men dom andra tjejerna ville sova en stund längre så då passade jag på att ta en springtur på stranden i stället. Kändes riktigt bra och sjukt mysigt att kunna springa där.


Sedan var det "stenhård" träning på gymmet, eller snarare ett riktigt kul pass jiu jitsu med mycket teknik, jag gråter inombords varje gång när jag tänker på att jag fasen aldrig kommer ihåg vad vi gör när jag har så sjukt dåligt minne. De teknikerna vi går igenom i början av ett pass har ju jag glömt i slutet! Synd för mig.

Igår när jag och Elin tränade boxning höll vi på dö av både den ena och den andra anledningen men jag skyller mest på jetlag. I alla fall var det så sjukt jobbigt att hålla mitsarna, dom var så SJUKT TUNGA. Dom ser ju ut som den typen av mitsar vi har hemma och dom tycker jag inte alls att dom är så speciellt jobbiga men jag dog lite inombords varje gång jag var tvungen att lyfta på armarna! Sen när Elin fick prova hålla mits instämde hon också och så fick vi låna andra mitsar av någon, som var "privat ägda". Så jag tänkte tanken att jag fasen ville ha ett par egna mitsar och jag vet att på andra sidan vägen från gymmet ligger det en sportbutik (där vi köpte våra hjälmar) som är sjukt billiga så jag gick dit och kollade idag. För ett par handmitsar tog dom ca 250 kr som fått tycker jag. Så jag köpte dem. Nu kommer det bli så sjukt mycket lättare nästa gång det står boxning på schemat, då äger jag till och med mina egna mitsar! Awesome!

Sen så körde vi hem och käkade och latade oss lite innan jag tog en promenad till stranden och doppade mina tår. Helt sjukt fantastiskt! Jag lägger upp bilder i ett nytt inlägg från mobilen, jag är för lat för tillfället för att flytta över det till datorn. Simma lugnt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter ju som att du har det bra kära syster!
Blir nästan lite avis på dig! Men köra hårt och ha roligt!!