När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, september 03, 2011

Finns det verkligen något bättre än det här?

Före träning en morgon!



Jag älskar att vara här! Det är typ det bästa som finns! Dels är träningen i världsklass och jag känner rent hur jag själv får en boost av att bara vara här! Igår så körde vi då en private med Morango på morgonen jag och Elin. Det var hur kul som helst, eller kul och kul. Sjukt nyttigt! Man får alltid lära sig nya trick och det är så kul att vara bland folk som verkligen ser vad det är man behöver jobba på och hjälper en med de små detaljerna.


Efter morgonträningen på gymmet så drog vi på stranden, helt jäkla klockrent. Vi till och med tog oss ut i vattnet. Det var så sjukt jävla kallt och sen var det en del vågor så man ville som inte riktigt gå ut i vattnet för då skulle man bli totalduschad ofrivilligt. Så vi passade på medan det blev lite lugnt med vågor, sprang rätt ut i vattnet, typ doppade oss och sedan sprang vi upp innan en våg kom. Sedan fick vi se lite lifeguards in action, nu var det inte alls något farlig för det visade sig att personen själv i frågan typ just tog sig in till land i stort sett själv. Sedan var det någon på stranden som också sa att de såg en haj och Elin med sin supersyn satt där och spejade och hävdade sedan att hon såg en fena. Så det kan hända att det varit haj i vattnet också.

Sedan blev det tillbaka till gymmet för att träna private med Tony och som jag har längtat efter denna farbror! Och jag blev som så glad över att det känns som att jag ändå har lärt mig en del av det vi gjorde sist. Så när vi körde igång med övningar så var några av dem jag gjort tidigare och det kändes som bra. Jag fattar ändå grejen. Sedan på slutet när vi hade några minuter kvar så körde vi även några sparring ronder med Tony. Så som jag sparrades första ronden, jag tror aldrig jag någonsin har sparrats så bra! Jag är så jävla stolt över mig själv. Sedan att jag hade lite för mycket vikt på frambenet och Tony sparkade insida så gjorde det att vänster fot vek sig igen. To bad for me, men Tony ska hjälpa mig lite verkar det som så att det ändå ska få ordning på det. Men hur som kommer jag ändå träna.

Idag när det är lördag så ska Lena köra ett private pass med Tony, in för fight träning. Jag har själv inte bestämt mig än om jag ska vila min lilla fossing, det kanske är bäst. Så kan man kanske roa sig lite mer idag också. Fast roar oss gör vi ju annars också självklart men det blir inte lika mycket tid idag som kommer läggas på träning.

Det kan hända att det blir att testa surfa lite idag, vi får se. På återseende kära vänner.

Inga kommentarer: