När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, september 17, 2011

Här smider vi en del planer.

Ja men oj, nu blir det allt mer glest mellan inläggen ser jag! Vi blev lite tagen av fysen vi gjorde med Sean så vi kände oss döende där ett tag, men vi har kämpat på en del. Tränat och tränat, jag har insett att jag måste få in mer thai nu, jag känner att flåset inte är på topp när vi egentligen har tränat mer jiu jitsu än thai än så länge. Hur nu det gick till? Eller det är ju inte så svårt, det är bara jäkligt svårt att motstå att träna jiu jitsu med Dean.

Nu i alla fall så är planen som sådan, att vi ska nog kanske inte träna så mycket idag. I stället ska vi följa med Jon på stan och ge han en liten make over eller bara vara smakråd. Sedan skulle han visst fara  och simma så då följer vi med, alternativt om vi vill slöa så lägger vi oss bara i bubbelpoolen.

Vi får se vad denna dag har ett erbjuda och annars så smider vi ganska mycket planer just nu, det finns en ganska stor risk att jag inte har ett öre kvar när jag kommer hem efter denna resa, även fast jag hade en planerad budget över att jag skulle ha en lite slant åtminstone. Men det kommer vara värt det, hoppas jag?

Och just det ja, Lena skadade sig tyvärr på träningen igår. Hennes dåliga knä poppade ur igen när hon rullade. Just nu känner hon sig väl rätt bra, hon går och står fint men nu blir det att ta sig försiktigt fram. Sen så finns det möjlighet att återuppleva denna upplevelse om och om igen när vi har det på film och Lena är den som kollar mest på den just nu.

Inga kommentarer: