När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, augusti 01, 2011

Usch men ändå är jag färdig!

För tillfället är jag så äcklad att jag vill spy. Jag har bestämt mig, nu är det fan i mig färdigt (i alla fall för ett tag!). Ja visst det är mycket som hänt och saker som fortfarande händer och jag har haft lite svårt att fokusera på saker och ting och vad det gäller mat så vet jag inte vad riktigt. Jag kan inte behärska mig och vissa stunder i stort sett hetsäter jag. Jag kan verkligen inte sluta. Visst det är inte så illa så att det gör så stor skillnad men nu är jag less på att inte kunna behärska mig. Nu är det färdigt med att falla för alla frestelser.

Nu och för ett tag fram över, i alla fall bestämt tills vi åker i väg till San Diego så komme jag hålla mig borta från allt vad godis heter också i stort sett allt onyttigt. Det kan finnas få undantag vilket kan vara vid ett enda tillfälle, that's it. Jag känner också att jag har tappat formen en hel del men det är inte så konstigt så som jag hållit på.

Nu ska det bli ordning och reda så därför har jag tagit adjö från godis och onyttigheter i helgen och speciellt i kväll. Jag har ätit så jag varit på gränsen till att spy, nu måste jag bara komma ihåg denna känsla varje gång jag blir sugen på att äta något "gott". Dock är inte det alltid det lättaste, men jag har ett mål i alla fall och jag ska vara monster fit till USA. Helt sjukt var jag ska vara vältränad då alltså! Jag har gjort det förr och jag kan göra det igen. Det handlar bara om att bestämma sig och sen ha kul på vägen. Träningen är verkligen helt fantastiskt roligt och jag har kommit på nu att jag inte kan leva utan att få träna på gym så är det bara, helst också ett bra gym då.

Så ja, bye bye all skit man kan stoppa i sig, nu ska jag ha en "ren" månad och gud så skönt det ska bli, men sjukt så jobbigt det kommer vara. Jag ska fylla mitt hål med träning. Haha borde kanske till och med ta en "före-bild" och sedan jämföra med innan jag åker? Ska fundera på den saken.

Nu borde jag gå och lägga mig men jag tror jag lutar mig tillbaka i soffan och ser ett avsnitt av en serie och sedan blir det sängen. Lyckost mig som är ledig imorgon, vad ska man då hitta på för bus? (Gymmet finns ju alltid, men nå så djävulskt vilken träningsvärk jag har! 'Ändå tränade jag idag också, men kanske inte med mina bästa prestationer. Men det kommer!)

Inga kommentarer: