När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, augusti 28, 2011

Det händer mycket nu.

Sista helgen hemma innan resa och Linda klipper sig. Har en helt fantastisk helg med kära klubbkamrater på fredag. Lördag käkade man go mat på matfesten med Jonte, sedan joinar Julia för en stund. Jag far sedan vidare på en avskedsfest som var helt fantastiskt rolig. Härliga människor där och så blev det allstar. Nu idag på söndag har jag inte gjort mycket vettigt alls vill jag lova. Men det jag egentligen tänkte komma till var att jag ny också tonat håret. Det blev allt lite röda tongångar och det känns jätte bra. Jag måste säga att jag är så sjukt nöjd. Väl värt de pengar jag har spenderat!
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

Anonym sa...

Himmel så snygg och söt du blev!!! Extra Mammi

Linda sa...

Tackar så mycket! :) Känner mig supernöjd verkligen! :D