När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, augusti 26, 2011

Äntligen, som jag har längtat!

Idag var det äntligen dags och jag skojar inte när jag säger det, ibland har jag nästan längtat mer efter att få klippa mitt hår än att vi skulle åka iväg. Så tro mig att jag var glad när det äntligen var dags. Jag börjar med en snabb film där jag visar hur mitt hår såg ut innan.
Huva säger jag bara! Sen så spenderade jag en stund i en stol och så plötsligt ser mitt hår ut så här!

Jag är riktigt nöjd just nu! Men jag ber om ursäkt för den mindre bra kvaliten av bilderna när de är tagna med mobilen. Men annars skulle jag aldrig få det gjort att lägga upp bilder här. Hoppas ni tycker att jag är lika snygg som jag faktiskt tycker att jag är ;)

Inga kommentarer: