När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, augusti 29, 2011

Favorit i repris!

Nu är det avresedag, för andra gången och jag ska självklart packa! Så jag tänker att jag gör som sist, lägger upp en film. Tycker själv att jag ligger rätt bra till i planering utifrån vad klockan är så nu ska jag hoppa i duschen för att sedan kunna packa ner allt det sista som jag nu kommer använda. Sedan blir det att luta sig tillbaka tills avfärd mot flyget.

Jag hoppas vi kommer vara duktiga på att uppdatera och att ni kommer tycka att det är kul att följa med oss på vår resa igen. Simma lugnt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Känner mig lite besviken att du inte nämnde mig :P
/Broder

sofie sa...

Morgonfrilla i all ära, den är ju visst fin!

Linda sa...

Sorry bror, nästa gång ska jag nämna dig när du är med i min masterplan :) Tack så mycket Sofie! :)