När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, juni 04, 2011

Träna mera, jamen visst!

Träningsläger, eller rättare sagt thaiboxnings seminarium i helgen med Farre! Vi har alltså kört första dagen idag redan med 4 timmars träning. Jag måste säga att jag saknar den intensiva träningen när man tränar som tusan för att få mest möjliga utav all tid. Så som det var i USA där alla vara så erfarna och duktiga och nu har vi Farre här. I alla fall så är det precis som där borta också att jag blir trött så jag storknar på kvällen och kan knappt hålla ögonen öppna. Ändå sitter man på kvällen och ska umgås med folk, både där borta som här.

Nu kastade jag inte handduken rätt tidigt i kväll, det var andra bullar i USA men jag känner lite som varför inte? Man behöver väl inte vara uppe bara för att vara det liksom. Klart man  kan gå och lägga sig i tid så man hinner sova ut också.

Så det är vad jag ska göra. Jag känner att jag var varit så duktigt de senaste inläggen med bilder och ibland flera i varje! Men idag blir det ingen för jag har inte haft tid att ta någon eller så har jag ingen redigerad på lager. Så nu får hålla till godo!

Natti natti mina vänner!

Inga kommentarer: