När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, juni 11, 2011

Glassar

Nu har verkligheten börjat och jag har inte lika gott om tid längre. Jag är nu på inskolning där jag ska jobba i sommar så det är inte så att jag prioriterar att sitta vid datorn annan tid utan då blir det träna. Men annars skulle jag gärna ha fortsatt så duktig som jag var med både inlägg och bilder. Vi får helt enkelt se hur det blir i sommar. Jag kan säga att det är lite jobbigt med allt nytt och bara det faktum att jag måste vara i tid och att jag har så nära till jobbet. Jag är lite rädd att jag för första gången i mitt liv kommer underskatta min färdtid till jobbet. Alltså typ 3 min på cykel beroende på trafiken.

Vi har haft fantastiskt väder dom här dagarna nu. Jag har då inte riktigt kunnat ta del av dem när jag haft inskolning men jag är glad ändå. Det är ju fint väder och när det är såhär bra är det fortfarande på topp när man kommer hem. Det ryktas att vi har bättre väder än vad det är utomlands. Det är bara att tacka och ta emot!

Nu är det faktiskt så att jag dessutom gör mitt första inlägg genom telefonen så det ska bli spännande att se om det funkar och om det går att läsa. Jag ligger nämligen ute i solen och glassar, men snart är det dags att gå in för att fixa lunch och ge sig iväg när jag har första kvällen idag. 12 till 21 kommer jag vara där, tyvärr blir det ingen träning för mig då. Men det kunde ju varit värre, jag ska ta igen det efter jobbet och fara ut och springa. Ja, så en sista grej, står det något konstigt ord någonstans så är det min telefon som varit i farten och "redigerat", jag ska försöka kolla igenom det jag skrivit men jag lovar inget. Detta blir som ett första test.
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer: