När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, juni 11, 2011

Äntligen!

Inlägget under har jag kämpat med i nästan en timme med att lyckas publicera och jag skrev det redan i torsdags men lyckades inte då. Sen gav jag upp och försökte nu igen, så vad jag tänkte säga var att det som står har under är från torsdag inte idag. Då vet ni det och jag är så jäkla glad över att jag äntligen lyckades få till att kunna blogga genom telefonen! Bra jobbat Linda!

Idag har iaf än så länge promenerat med Sofie i det varma vädret. Sedan en sväng på stan och så blev det årets andra mjukglass och så värt det! Det var så sjukt gott. Sen har jag försökt att fixa denna skit. Sen får vi se vad det blir ikväll, men fint väder uppskattas!
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer: