När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, mars 17, 2011

Säker skulle jag vilja på stå nu, I can take what ever comes my way!

Jamen då var jag försäkrad också, känns skönt att veta att vi nu har dubbelt upp av allt typ. Så med 2 hemförsäkringar, 1 reseförsäkring och 1 försäkring genom Svenska Budo & kampsportsförbundet så tycker jag att vi kan känna oss trygga. Nu är det nästan så att jag har fixat så mycket så att jag känner att jag fasiken vill utnyttja dem också, men då innebär det ju trouble och skulle verkligen det vara så kul?

Nu ska jag fortsätta att jobba häcken av mig så jag blir färdig med skolan (det jag kan göra) innan jag åker.

Ha en parentes för övrigt Simon flyttar just över mina pengar från Norge till Sverige och jag är RIIIIK haha, kanske inte vad alla skulle mena med rik men nu tömmer jag alla besparingar för att sprätta pengarna i landet på andra sidan Atlanten. Detta kommer bli underbart! (Jag ska självklart inte sprätta alla pengarna, måste ju ha något kvar men det var över min förväntan vad jag fick genom valutaväxlingen från Norge, sweet!)

Inga kommentarer: