När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, mars 16, 2011

Har faktiskt jobbat på bra idag!

Oj oj, kämpar mot klockan för att bli färdig med min inlämning innan vi åker, men jag har annat skolarbete också. Jag vet att inlämningen inte är så svårt, det är för tusan bara 2 A4 med litteraturlistan inräknat så det kirrar jag MEN att få referenserna att stämma till litteraturen det är det svåra för mig för det är jäklart petnoga över hur det ska se ut. Så jag avvaktar en dag idag och har gjort lektioner och uppgifter till de andra kurserna i stället. Här är ett resultat för dagen, ska nämligen skicka in detta nu och hugga in i nästa lektion!

Det känns inte som att jag har så jobbig skola alla gånger. Detta var faktiskt lite kul, men nu har jag ändå gjort denna bild verklighetstrogen men de flesta färgerna annars brukar ju grafik som detta se helt skadat ut (min åsikt).

Inga kommentarer: