När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, mars 21, 2011

Nu börjar det dra ihop sig!

Imorgon är det "invägning" och mätning inför resan. Ses jag vägde mig är jag totalt ner 6 kg och det var för drygt 2 veckor sedan. Jag vet att det inte händer så mycket på den tiden men jag hoppas att jag inte gått upp något men vad jag tänkte säga var att jag nu har gått igenom HELA min garderob och provat nästan vart enda litet plagg och vad jag kom fram till var att jag hade en kjol som jag GIGANTISKT mycket för stor! Den trillar nästan rätt ner men också så har jag kvar (av någon anledning, Simon frågade varför och jag hade inget bra svar annat än att jag har inte riktigt klarat av att kasta den) kjolen som jag hade på mig på skolavslutningen i nian och den satt som en smäck.

Jag vet dock inte om det är bra eller dåligt, men lite coolt känns det att jag kan ha den kjolen. Det innebär som Simon sa det så fint "du har varit tjock men det är du inte nu". Men alltså, ja kanske det jag har ju inte varit smal. Men jag tycker det känns som att visst lite coolt är det väl men hur coolt är det egentligen att man kan komma sig i den, det betyder ju att jag inte var så attans smal i nian, så ser jag på det i alla fall.

Men jaja, ok lite coolt är det iaf! Den får dock inte följa med på resan, ingen onödig packning utan så mycket plats som möjligt för nya kläder i stället!

Så ligger läget till nu i alla fall. Jag är en bit på vägen i min packning men det mesta kommer göras i morgon när alla kläder har torkat som jag tvättat i dag, i stort sett alla träningskläder.

Så nu ska jag vila mig i form idag och bara chilla lite. Jo, jag tror jag sagt det men jag kommer finnas på skype när jag är på andra sidan så vill ni ha en riktig uppdatering när jag är borta får ni höra av er. Nu ska jag käka lite nötter, för det är jag värd!

Inga kommentarer: