När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, mars 22, 2011

Första test innan avresa.

Inte för att jag har känt på något sätt att detta har varit något jag vill göra så tänkte jag testa detta nu, för det känns lite roligare så nu kan få se annat än bara bilder. Jag ska nämligen testa att videoblogga lite där borta, men det är bara om jag får till det vill säga och inte något varje dag eller så. Men kanske lite sånt som, visa var vi bor, något träningspass och lite sånt. Om vi gör något spännande eller om jag vill visa min blåmärken eller beklaga mig, vem vet.

Så nu ska jag testa och se om jag får till denna film, det är det som är tanken. Här kommer del 1, Linda packar.
Jag tror det funkar i alla fall och det vore väl kul! Jag ska testa nu när jag publicerar men om det krånglar för er andra får ni säga till. Detta är alltså ett prov.

1 kommentar:

Anna sa...

Kul med videoblogg:)
Sköt om dig Snygging och jag är absolut jätteavis!