När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, mars 04, 2011

I'm soooooo good!

Jag måste bara säga att jag är SJUKT duktig. Jag har egentligen inte direkt superladdat för idag men det skulle vara rematch mellan mig och Viktor på brutalbänken idag eftersom att jag sist han testade gjorde fler än honom och det kommer jag aldrig slappa. Han villa komma tillbaka 2 veckor senare och visa att han (som han alltid tror) är störst, bästa och vackrast.

Jag förberedde mig mentalt idag och tänkte att jag skulle ta han shit, klart jag skulle ta honom och så när det började närma sig sprang jag först en sväng p toaletten och på vägen tillbaka visualiserade jag hur jag gjorde 30 st. Det tycker jag borde räcka och fy sjutton vad bra jag skulle vara då!

Jag gjorde före han utan att han fick se på för jag ville inte att han skulle veta exakt vad han skulle slå för att jag kanske skulle ha en liten chans, så Pontus och Simon agerade räknare åt mig så jag hade allt vittnen. Sen var det Viktors tur och till min förvåning så gjorde han inte mer än 22 st. Det gjorde jag liksom för flera veckor sedan :P och idag hade jag faktiskt ökat med 3st (!!!) sedan sist och det är det inte varje dag man gör. Så nu gör jag allt 28 st på denna goda vän vilket innebär att nu är jag och snuddar på toppen av klubben. Det kan hända att jag faktiskt är topp 2 i klubben om inte Lena ökat nu, vi får se. Men jag är sjukt stolt!

Så nu ska jag gå och lägga mig glad i själen. Natt alla.

Inga kommentarer: