När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, mars 28, 2011

Det är gött å leva.

Sjukt awesome pass idag. Jag säger det väl om alla 3 pass vi kört att varje är det bästa men det här har varit så fruktansvärt givande att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till. Vi har satt oss ner för att skriva ned tankar reflektioner och de övningar vi gjorde idag så man kan titta tillbaka på det sen.

För mig så känns det här som absolut det roligaste passet än som vi gjort och när man blir så där lagomt exalterad så kan det vara svårt att hålla igen. Det är inte tänkt att sparka lite för hårt men det är nog på mig det kommer synas mest imorgon. MEN det är jag har ju varit med om det förr. Vi börjar vara lite öma och blåa så vem vet, det kanske kommer upp bilder på det dock inget extremt än.

Vi gör om försöket när det inte gick så bra att ladda upp Lenas film om var vi bor så ni får leva med denna, lite kassa filmen.


Ledsen att det inte hörs vad Lena säger på filmen men hon sitter och skriver ner tankar, reflektioner och de övningar vi gjort tidigare idag (obs! filmades igår kväll faktiskt) då vi tränat så att vi kommer ihåg och kan använda oss av det sen.

På återseende kära vänner, dock vet jag inte hur det kommer bli med uppdateringar när det är "vanlig" vecka då tanken är att träna mer då och även hinna med att göra andra saker så vi får se. Men lite kommer vi väl försöka att trycka in.

Inga kommentarer: