När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, mars 27, 2011

Dagens träningspass.

Nu när vi har kommit hit lagom till en helg så har det inte varit så mycket pass att köra och sen så har vi ju kört "privata" pass med Tony. Vi fortsätter med ett sådant idag igen kl 10 lokal tid och nu eftersom ni ställer om klockan hemma så borde det stämma med att klockan för er då är 19.00.


På schemat står det lite sparring idag bland annat så nu ska det kollas vilken nivå vi ligger på och när jag tänker på detta så känner jag en liten knut i magen. Får lite prestationsångest, man vill ju gärna göra bra i från sig men jag försöker se det så här i stället. Hellre så är jag avslappnad och lugn och visar vad jag kan nu för att sedan kunna utvecklas de veckor vi är här och ta steg fram. Så jag hoppas jag kommer vara bättre när jag åker hem.

Sådär nu blir det nog frukost för våran del.

Inga kommentarer: