När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, mars 28, 2011

Slitna krigare denna dag.

Oj, vad sliten jag är nu! Tror vi var lite för sega med att få i oss mat efter träningen, bakläxa. Vi har i alla fall varit iväg till ett stort shoppingcenter med outlets! Helt fantastiskt, speciellt när det står vilket pris man betalar i vanlig butik gentemot vad man betalar på outletet. Sjukt vad man kan fynda, det var ett par före oss i kassan på Nike som handlade för 780 dollar (just över 5000kr) och dom fick med sig 2 par skor och sedan 2 fulla GIGANTISKA påsar (nu pratar jag typ stora så man nästan rymmer en gammal tjocktv) med kläder!

Jag själv höll på att bli utan något men även jag hade turen att hitta lite kläder. Det blev 2 t-shirtar på Nike och sedan en cardigan på Gap, mycket nöjd. Den sistnämnda var nästan ett måste nä jag inte hade någon tröja att ta på mig när det började bli lite svalt även här i San Diego. Sedan har jag handlat lite till andra också men det är inget jag kan visa här inte. Har bland annat hitta världens bästa dop-present så det blir kul att få ge bort när jag kommer hem.

Bilder har jag tagit men på allvar är jag så sjukt trött just nu att jag inte orkar anstränga mig ett skit så jag tänkte bara parkera här i sängen för det är jag värd. Dessutom så har jag rätt ont i mitt vänsterben och är vi förvånad över det?! Är någon förvånad över att jag inte blockat mer än kanske 1 eller 2 sparkar? Nej, inte är vi det. Men det ska vi i alla fall ändra på.

Nu är det bara att tagga till för imorgon börjar allvaret när vi ska dra igång med flera pass om dagen och just nu ser det ut som att det blir 2 pass/dag. Även fast vi vad inställd på 3 pass, 2 på förmiddagen och 1 på kvällen så tror vi inte att det blir så när vi faktiskt har provat på en del nu och inser hur sjukt effektiv träningen är här så nöjer vi oss nog med 1 morgon och 1 kväll.

Så min måndag ser ut som sådan, kl 06.30 kör jag Muay Thai/kickboxning med Tony Palaxof, bör bli klockan 17.30 svensk tid nu när ni ställt om klockan. Sedan så ska jag köra ett Beginner Jiu Jitsu med Greg McIntyre kl 16.30 vilket då borde bli kl 01.30 svensk tid. Detta finns det så möjlighet att se för de som är intresserade. Lena kommer också gå att finna samma tid på morgonen och en timme efter min sena träning alltså kl 02.30 svensk tid.

Tisdag har vi inte bestämt något än för så det återkommer vi med. Hoppas ni har det bra där hemma för vi har det toppen här! Buss och kran ;)

Inga kommentarer: