När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, mars 27, 2011

En ny dag.

Vi trivs som tusan här måste jag säga, helt fantastiskt och vi är dessutom riktigt skillade på att köra bil i denna stad. Lena som chaffis och jag som trogen assistans till chaffisen om att gissa åt vilket håll vi ska köra.

Idag på träningen så var det ett till pass med Tony som stod på schemat och då blev det så att Lena rullade med de som var lite mer erfarna och tydligen helt super att köra med. Jag däremot som inte har någon direkt erfarenhet fick jobba på med grunderna. Men nu var inte tanken BJJ utan tanken var MMA så man fick alltid tänka, jag vill inte bli slagen utan jag vill slå. Men så jobb på mattan var det och jag fick kramas med en annan kille, snarare mer man som hjälpte till så Tony fick observera och visa och hjälpa. Sjukt mycket uppskattar jag det och om jag ska vara ärlig kan jag inte nu komma på ens hälften av det vi gick igenom men det känns som att jag nu har ett litet hum om vad man ska göra i lite olika situationer.

Det jag är mest glad över är att vi nu får lära oss detta i hur det går i en cirkel runt runt runt. Från en position till en annan som sedan leder till en tredje och fjärde och femte eller tillbaka till start. Sedan är de sjukt pedagogiska och ger alltid motivering till varför man ska göra vissa saker eller varför man inte ska göra på ett visst sett. Det är ja, fantastiskt som sagt.

Här bjuder vi på en film i bilden på vägen från gymmet. Haha och jag är så sjukt duktig på att filma, har ingen aning om vad som kommer med på bild när jag inte kan se på skärmen på mobilen när jag försökte få med oss båda för en gång skull.
Och som vi sa så shoppade vi lite idag och här tänkte jag bjuda på några bilder. Och det är tur att min mobil är så superduktig att den verkligen kan känna av vad som ska vara upp och ner, tyvärr var jag inte snabb nog att komma på det så ni får hålla tillgodo med bilderna. Tar så lång tid att ladda upp så jag orkar inte göra om.

 Här är mina thai-shorts bättre än så fanns inte så dessa får duga, men rätt nice måste jag säga.
 Mina 2 t-shirtar som jag köpte idag. Kostade 7 dollar styck vilket blir ca 45 kr/st.
Och så dessa underbara shorts som jag tog på mig redan i bilen efter affär'n och dom vägrade jag ta av mig så då får ni leva med att jag är med på bilden. Så detta är jag för idag.

Sådär ja, då vet ni det. Nu borde vi verkligen skärpa oss och fixa någon mat och sedan kanske till och med hitta på något för kvällen, det är ju trots allt lördag och här är kvällen ung.

Inga kommentarer: