När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, februari 21, 2011

Saknar lite effektivitet just nu.

Det blev lite sovmorgon i morse. Min mobil fick allt för lite ström när jag glömt ladda den så efter att den faktiskt ringt 2 gånger så sket den i att ringa den tredje gången då jag normalt sett stiger upp de dagar då jag är lite extra trött. Så denna morgon sov jag till kl 8! Oj oj, vilket sovmorgon jag fick, eller hur? Det kunde alltså ha varit värre.

Nu sitter jag och försöker skriva ett jädrans personligt brev och jag tycker verkligen det är knepigt! Jag vette tusan vad jag ska skriva för att få alla jobb jag söker liksom! Nä men, jag tycker verkligen det är svårt att veta hur det kommer tolkas och om man får med saker som de tycker är viktiga och saker som de faktiskt vill veta. Jag skulle önska att någon bara gav mig ett jobb idag rätt upp och ner utan någon ansträngning från min sida, meeeen som om det skulle hända?!

Ja nu är det bara att återgå till att skriva och försöka komma vidare, jag tycker oftast att det är svårast att komma igång bara. Men som sagt om någon vill ge mig ett jobb tar jag emot det med öppna armar!

Inga kommentarer: