När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, februari 22, 2011

Provar något nytt.

Nä idag måste jag ändå säga att jag inte har latat mig i alla fall! Nu ska jag bara se till att fixa ihop allt så är det bara att hålla tummarna utav tusan. Jag har också fått en idé.

Jag tycker om jag ska var ärlig oftast att det är astråkigt att sitta och lyssna på föreläsningarna över internet när de i alla fall är lite längre. Så idag så köpte jag mig en sån där yoga/pilates/gym/tränings boll så istället för att sitta på en stol och uggla hela dagen ska jag sitta på denna boll och ja inte bara sitta utan öva balans. Så jag ska försöka lära mig att gå från sittande till tex stående på knä utan att direkt sätta ner fötterna i golvet vilket resulterar i ja, balans.

Simon tyckte att det var en bra grej men påpekade snabbt att jag skulle ha träningsvärk efter första dagen. Vi får väl se. Jag menar inte att jag ska sitta på den 7 timmar i sträck utan medan jag ser på föreläsningarna, sitter jag och skriver och göra uppgifter är det lite svårare så då blir det nog vanliga stolen. Men jag hoppas att det ger någonting i alla fall!

Inga kommentarer: