När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, februari 03, 2011

Man ser faktiskt lite skillnad!

Här ekar det men det beror väl mest på att jag är igång med distanskurserna nu så nu jäklar är det bara att ha disciplin och göra detta!

En dag bara rätt upp och ner för ca en vecka sedan fick jag nog. Jag tycker att jag tränar bra och egentligen äter rätt bra grejer, jag är ju inne på stuket så lite tillsatser som möjligt i maten osv. Men mina muskler syns ju inte för allt mitt fett (och SÅ mycket är det inte men fasen var tråkigt att det inte syns!) Så jag fick nog och bestämde mig och jag är orubblig, än så länge har INGET kunna fresta mig till att ge upp detta INGET!

Jag äter endast, frukost, lunch, middag och efter träning (ibland infaller lunch då så då blir det endast 3 mål om dagen) och INGET annat. Jag har dessutom HELT drastiskt ändrat all mat jag äter så nu är det minst 4 olika grönsaker ytterst lite kolhydrater men om jag tränar så är det självklart mer eftersom kroppen måste återhämta sig och så är det protein i vanlig ordning.

Jag har alltså kuttat allt onödigt. Jag har 3 efter träningsmåltider som jag rullar på och 2 är makrill/ägg på macka det är det ENDA brödet jag äter dessutom.

Jag kör inte på spåret att helt sluta med kolhydrater för jag tycker inte att det är ok när det faktiskt är något som kroppen behöver men man kan självklart reducera det och VÄLJA vad man äter och det är precis det jag gör.

OCH det ger resultat! Så nu fortsätter jag tills jag blir nöjd eller tills USA börjar stunda för då kommer det bli så sjukt mycket träning att det inte ens skulle funka att tänka som jag gör. Men visst vore det kul och se lite bra ut till USA, det motiverar verkligen!

Inga kommentarer: