När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, februari 05, 2011

En uppdatering för en gång skull!

Har varit iväg idag och "firat" Anna lite och just det, redan nästa helg är det ju dags för bröllop. Det var verkligen kul det som jag var med på nu men jag vet att kvällen kommer bli superkul för er som drar iväg och fortsätter firandet!

Så det roliga var slut för mig men inte deppar jag för det inte, jag laddar i stället om för taco till middag. Sen så ska Simon iväg på klassfest/födelsedagsfest/maskerad med temat TV-serier eller film. Men vad jag ska göra är oklart.

Något kul borde jag ju kunna hitta på.

Jag avslutar med det som jag SÅ gärna ville säga till Anna nu innan de fortsatte vidare men det skulle avslöja allt för mycket. Simma lugnt!

Inga kommentarer: