När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, februari 16, 2011

Jag har all rätt att klaga!

Nu kommer först ett klago inlägg, lite senare ett roligare som är tidsinställt!

Alltså på ALLVAR! Jag ringde Skebo igår eftersom att vi FORTFARANDE inte har sett röken av några luckor till garderoberna! Och ja, nä det var ju ingen som kunde säga något säkert helt enkelt, inte en jävel vet ju. Men, hon som jag oftast har pratat med om ALLT som gått fel skulle ringa Peab för att se hur det ligger till. Så ringde hon upp senare på dagen och sa att hon inte fått tag på rätt kille men att han hon pratade med visste att de hade fått 4 leveranser som var skadade så att det kunde ha varit en av dem. Men de skulle ringa upp när de visste om det var våra luckor.

Dagen gick och ingen ringde och självklart kommer jag alltid att tänka på det när jag lägger mig och blir små arg som ett bi. I alla fall så tänkte jag att jag väntar idag och ser om det händer något och har det inte gjort det när klockan börjar närma sig 3 ja då ringer jag igen. Det är fan inte SANT att det kan vara såhär!

Men ju där vi 9 så ringer det en kille som frågar om han kan komma och fixa detta, visst säger jag varsågod jag är hemma. MEN SKA DET VARA SÅ JÄVLA SVÅRT ATT FIXA DETTA UTAN ATT DET SKA TA ÖVER ETT HALVT JÄVLA ÅR OCH UTAN ATT MAN SKA MÅSTA RINGA OCH FAKTISKT SE TILL SÅ DET BLIR GJORT!

Både för att vi ens skulle få några jävla luckor var vi tvungen att ringa för inte har dom gjort de som sagt, allt skickat dom till något ställ som skulle slipa de gamla luckorna och måla dem vita. Så oss brydde dom sig ju inte om och sen när det väl nästan har gått ett halv år (i december) kommer dom en gång för att mäta så dom SKA BESTÄLLA luckorna. Ja då får vi veta att vi troligtvis inte får dem före jul men trodde vi verkligen det, nä!

Och så väntar vi nu till februari och dom kommer fan aldrig, ja då får man ringa ingen och då kommer dom fan i mig dagen efter! VAD ÄR DET FÖR JÄVLA SKIT! DÅ HAR NI JU HAFT LUCKORNA TILLGÄNGLIGA OCH FAN INTE KOMMIT OCH GJORT ERT JÄVLA JOBB. Jag känner att jag verkligen håller på att brinna av, men nu sitter dom där, skitiga och jävliga!

Inga kommentarer: