När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, februari 16, 2011

Fett (!) nice!

Åh vad bra jag är! Fy tusan så duktig, YES! YES! YES! hihi, måste bara boosta mig själv lite.

Nu har jag ju ändrat det mesta i livet, alltså matvanor och nytt träningsupplägg. Jag har inte riktigt kommit igång (lärt mig) helt med de "nya" övningarna som jag nu ska köra på eftersom att jag ska ha helkropps pass på gymmet i stället för uppdelat.

Och jag ser skillnad, jag känner skillnad i kroppen. Det är så sjukt nice att titta på armarna och inse att dom i alla fall inte kar krympt men nu jädrar har jag nästan inge fett kvar där så i stället är det muskler! Hejja mig! Sen så har jag även börjat se resultat på magen, den har inte krympt så mycket än men det är lite fastare och dallrar inte lika mycket. Men det som var motivationen till detta som gav mig den sista sparken i baken och lyckas genomföra detta var mina gigantiska lår men där har det inte hänt någonting... shit happens men det kommer det också, jag lovar!

Till det som är orsaken till att jag ställde mig och jubla på träningen var att jag vägde mig och ser att jag gått ner 4 kg på ja ungefär 1 månad! Då snackar vi motiverande! Fy vad kul att se att det ändrade sig på vågen för en gång skull och inte bara att man såg det på kroppen. Nu väger jag 66 kg och ja, det funkar väl, men som sagt låren ska nog få sig en omgång också.

Nu är inte mitt mål med min träning att jag ska väga något speciellt utan att jag bara inte vill ha så mycket fett som dallrar. Sen så måste jag ju säga att det är motiverande att kanske se lite fit ut när vi åker till USA, för väl där så tänker jag även handla lite kläder och det är ju bara så att det vore fruktansvärt kul att köpa kläder som man känner sig nöjd med och som passar bra. Inte att man köper kläder och sedan kommer hem och fortsätter träna ett halvår och så "passar" dom inte längre. Så jag tänkte komma så LÅNGT som möjligt nu innan vi åker!

Och så en sista grej, det känns så sjukt jävla bra att jag har gått ner i vikt och INTE tappar muskler utan bygger dem i stället och som jag tror de festa vet så väger muskler mer än fett. Då kan man ju ställa sig tanken att, man går ner i vikt och har samtidigt byggt muskler, det är bra gjort! JEJ

Jag måste styra upp bilder nu också innan jag hunnit ändra för mycket så man kan se lite "steg" för hur jag förändras!

1 kommentar:

Maria sa...

Bra jobbat Linda...!! :D Fan duktig du är!