När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, februari 17, 2011

Den onda baksidan! (hihi)

Det är inte som en dans på rosor, åh min rumpa! Nu börjar det ta på benen när jag kommit igång med marklyft och knäböj, alltså jag börjar göra rätt och det tar ut sin rätt. Vilodag igår vilket behövs men ikväll är det tillbaka igen på mattan. Men jag blir bara mer och mer motiverad när det går bra!

Idag ska jag också lyxa till med att fara förbi Simon på medlefors när han slutat och få massage, noe jeg skikkelig trenger! Synd bara att kylan aldrig ger med sig, nu måste ju inte jag ut i kylan om jag inte vill men jag kan lova att det inte alltid är så kul att sitta inne en dag heller.

Men nu ska jag ta tag i lite jobbsökning. Hoppas, hoppas, vore det inte rätt nice om det bara trillade ner ett jobb i ens knä!

Inga kommentarer: