När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, januari 24, 2011

Träna med stort T!

Känner mig något bankad på. Det har varit bra träning i helgen!

I lördags tog jag i så mycket på första ronden på thaien att jag "gulpade!" två gånger just efter vi var färdig och maten var på väg upp men bara jag fick andas lite så gick det bättre igen. Sen sänktes tempot lite och så klarade jag passet igenom. Det är ju ändå en positiv grej att träna tills man nästan spyr!

Sen igår så var det sparringsöndag! Dock har jag känt mig lite konstig i ryggen och haft lite ont här och där och till och från. Sen så TOKspännde jag hela kroppen igår på träningen vilket känns idag. Sen så började vi dessutom med clinch och det tar något så fruktansvärt på nacken!

Men det är så sjukt kul att träna och känna att man går framåt, omän sakta men säkert!

Och igår afton efter jag duschat så upptäckte jag att jag hade ett litet blåmärke i ansiktet, mellan vänster ögonbryn och hårfästet, mer på "sidan" av ansiktet. Sen på kvällen när jag parkerat i soffan för att se både det ena och det andra så upptäckte jag att jag hade fått en liten bula på höger sida vid örat!

Jag har dock ingen aning om vem som är ansvarig för detta! Så jag kan inte direkt ge igen heller... :P

Inga kommentarer: