När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, januari 22, 2011

Ha! Där fick du :P

Det blev så jag försökte mig på inbakad fläta!

Jag tycker hår är sjukt irriterande när jag tränar thai för det är alltid i vägen. Det funkar inte med bara klämmor eller hårnålar för de lossnar alltid. Får man slag mot huvudet eller att man skyddar sig så rör det runt på hela håret och det sitter skitkasst! Sen så har jag testat med ett hår band och det är lite bättre men håret håller sig inte på plats hela tiden för det och inte hårbandet heller för den delen! Så tanken slog mig att jag ska börja göra inbakade flätor så man verkligen får bort allt hår men jag kan verkligen inte göra det. Jag har försökt någon gång när jag var yngre men inte haft en susning så nej det har aldrig gått.

Men så idag så tänkte men va fan, jag har inget bättre för mig så jag testar. Kollade på youtube på en video över hur man gör och sen så provade jag och provade lite till och ja, jag fick väl som till det till en fläta till slut. Inte för att den blev vackrast i världen men jag ska testa ha dem idag och se hur det går på träningen!

Dock har jag massa "babyhår" som jag VERKLIGEN inte kan få med! Men nu är det bara att ÖVA, ÖVA och ÖVA! Och som jag har visat nu den sista tiden jag är så jävla duktig och jag KAN om jag VILL!

Här kommer 2 kassa bilder (svårt att ta på sig själv speciellt när man ska specificera på något!)

Inga kommentarer: