När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, januari 06, 2011

Om dom bara visste...

att jag nu har suttit och tittat på dem i USA som tränat ett thai pass! Sjukt kul på något sätt att dom är där och tränar och har inte en susning om att jag sitter i Sverige och gluttar på när dom svettas. Dock kan jag inte säga att det ser ut som att dom jobbar häcken av sig men jag måste ju erkänna att jag inte var så mycket duktigare idag. Det tror jag i alla fall inte. Men innan jag är där ska jag spöa skiten av dom alla! Och då menar jag alltså inte att jag ska slå ner alla men att jag ska vara i bra form så att det bara ska se enkelt ut när jag tränar och så blir alla avundsjuk!

Helt rätt mål där tycker jag!

Det är vad jag gör i stället för att plugga men samtidigt känner jag mig så sjukt spy less att jag just nu inte kan ta in så mycket mer, inte idag i alla fall. Sen känner jag nu att jag har kommit till en punkt där jag inte vet riktigt vad jag ska göra längre.

Men det är en hel helg kvar att plugga! Hoppas jag kommer vara någorlunda duktig.

Inga kommentarer: