När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, januari 08, 2011

Leka med mat?

Blev så sjukt less på allt som har med plugga att göra. Sen att jag har massa planer som jag vill genomföre i kreativiteten tecken ja det är en helt annan sak. Men jag kunde inte heller låta bli, jag var bara tvungen! Dock hade jag inget hemma som egentligen kunde hjälpa mig att genomföra något som jag egentligen ville så man tager vad man haver.

Det blev något helt annat, jag lekte med vatten, inga toppenbilder direkt men det får duga. Haha, det var om inte annat skoj! Och nu när jag vet att det "går" kan man kanske utveckla sig själv och göra lite bättre i från sig och kanske till och med planera. Ja då finns inga hinder, då kan man se till att "fixa lite utrustning", skulle underlätta!

Jaja, ska jag babla på eller visa bild? Jo jag tänkte det.

Inga kommentarer: