När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, januari 06, 2011

Snark, jag är trött oavsett tid jag stiger upp.

Jag tar mig en sovmorgon, lätt värt. När det är röd dag har jag inget på skolan att göra så ingen tid att passa = väldigt skönt. Så då kommer jag dessutom ha tid att fara till Edda mitt på dagen och köra första Thaipasset för i år. Simon får allt vackert ställa upp och köra med mig, men annars ser dagen ut som att det är dags att lägga ner energi på att plugga igen. Just nu känner jag att jag inte kan göra så mycket mer än att läsa anteckningarna. Jag vill helst läsa igenom alla föra alla kurserna typ 5 ggr men hur det finns tid för det vet jag inte!

Men jag ska göra ett försök. Jag ska dock skriva upp några lappar med viktiga saker som vi måste kunna och så får man sitta och rå plugga dom, det kan man ju göra i samband med annat. Så allvarligt är det ju inte men jag har en känsla av att det kan rädda några poäng.

Så där nu är det dags för frukost.

Inga kommentarer: