När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, januari 22, 2011

Jag gjorde det!

Jag har inte fått veta alla resultaten nu men jag vet att jag blev godkänd i alla kurserna så det är riktigt skönt. Nu är det bara fokus rätt fram!

Men för den som vill veta blev det: Vg i Fysik, Vg i Biologi, G i Ma C och Kemi vet jag att jag MINST fått G. Hon har inte rättat färdigt alla så jag får vänta lite till på slutgiltigt betyg.

Kurserna som jag läser på distans där händer det inte mycket denna vecka fortfarande. Jag har gjort allt jag kan göra så nu väntar jag bara på nästa vecka i stort sett. Men det är konstigt det där, för när man väl inte har något man MÅSTE göra då vet man inte längre vad man ska hitta på!

Jag har ingen aning om vad jag ska göra i helgen. Men igår blev det bio, The next three days och jag tycker inte att det var en dålig film men jag vet inte om det var en super bra film. Helt ok att se på bio och man blev väldigt uppslukad av filmen dock kändes det som att jag satt med ångest halva filmen igenom! Så denna film var ångest i förpackning!

Nu sitter jag egentligen och gör ingenting och bara taggar lite smått inför träning idag!

Inga kommentarer: