När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, december 19, 2010

Utökar med en blogg för mina bilder.

Och just det, jag har skaffat mig en till blogg, men denna är bara till för mina bilder. Det ska i stort sett bara var bilder jag lägger upp där, så lite text som möjligt, helst ingen och där kommer alla mina favoritbilder att hamna. Sen i stället för att lägga upp bilder på facebook så kommer dom upp i bloggen eftersom att allt som läggs upp på facebook äger dom och jag vill inte ge bort mina bilder, så det är väl störta grunden. Sen så kan man alltid länka till min blogg och det är det som är tanken.

Så titta in där också om ni vill, men där är det ingen press på att det kommer komma upp inlägg i rasslande far utan när jag har någon bild som jag vill dela med mig av kommer den upp där. Lite till skillnad mot för vardags bilder dom kommer nog upp här i stället.

Så då vet ni det, klicka här för att komma vidare till den.

Inga kommentarer: