När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, december 27, 2010

USA i mars!

Nä men vet ni vad? Självklart inte men jag ska till USA! Nu äntligen kan jag skrika det hur mycket jag vill för tusan för nu är det bokat och klart. Jajemen, ingen återvändo här inte! Enda anledning som kommer kvalificera för att inte fara ska vara något hemskt som, jag har brutit benet eller dött eller att någon närstående har gjort det.

Fy fasen vad kul alltså, det kommer bli helt sjukt och som vi ska träna! Som vi ska träna! Men hallå inte bara där nu är det ju för tusan bara att röra på döfläsket, inget annat är tänkbart!

Den 23 mars flyger vi till Stockholm för att "övernatta" på Arlanda, när vi kommer vid 21 tiden på kvällen tycker vi att det är på tok för ovärt att försöka ta sig därifrån för att sedan måsta vara där igen runt 5 tiden på morgonen för att checka in. Så just det har vi inte bokat något rum för men det finns ju något ställe där man kan fixa det. Jag känner mig inte så stressad över det nu.

Så ja, torsdag morgon flyger vi från Arlanda mit New York för att sedan mellan land där ett tag och flyga vidare till San Diego. Dit kommer vi vid halv 9 på kvällen om allt går som det ska.
Sedan kommer första dagen med träning (våffeldagen för er som inte vet det, missar det tyvärr! eller är jag ledsen ? svar nej!) På söndagen ska man dessutom ställa om klockan för er som vill veta, så hur blir det går vi plus en timme eller förlorar vi (det fattar jag aldrig!), nånting ska ju vara för svårt för min hjärna greppa.

Tyvärr så blir det inget UFC att se, attans pannkaka vad det var en besvikelse men skiter ju inte i att åka för det! Vi tar kanske en tur till Las Vegas en då, jag menar att se UFC event är ju inte det enda som finns där att göra!

Än har vi inte så mycket planerat men det kommer vi nog har gott om tid att göra!

Hemresan startar söndag den 17 april kl 8.00 på morgonen åker vi mot New York för att mellanlanda igen och sedan flyger vi hela natten och landar 07.35 på Arlanda om allt går som det ska. Då tänker vi vara massa trött och slut och så flyger vi upp till Skellefteå kl 11.25, landar 12.30.

Så då ses vi igen. Sen så är det bästa av allt att då är det ju dessutom skärtorsdag på torsdagen som kommer så då är det lov och bara vila upp sig!

Jag känner på mig att detta kommer bli en grym resa! Jag ska göra mitt allra bästa och kameran ska ta mej tusan vara med ÖVERALLT! Denna resa ska dokumenteras, vänta bara!

Nu återstår det bara att läsa in sig på allt spännande som finns och sedan sist men inte minst så ska jag lägga upp mina träningspass och som Lena säger, det kommer att bli svårt att välja! Helst typ allt, så hur vi ska överleva det är frågan!

Fett NICE!

Inga kommentarer: