När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, december 29, 2010

Gissa vad jag tänkte på just nu, det börjar på T!

Jag försöker vara duktig, försöker liksom göra bort detta! Helst vill jag snabbspola förbi tentorna och då är ju ett krav också att jag klarar dem. Men jag satt i alla fall i bibblan igår och idag hade jag bokat ett grupprum så var jag där med Emmy och Linnea. Dock försov jag mig så hela min morgon blev lite upp och ner men jag kom mig dit i alla fall!

Efter jag har varit "på skolan" så har jag även tränat, sen hemfärd. Och på tal om träning. Jag kan för tusan inte tänka på mycket annat än träning just nu! Träna, träna, träna!

Jag har för övrigt skrivit ut schemat för vilka pass som erbjuds på gymmet i USA och man måste ju begränsa sig, visst men hallå, det är ju så mycket som erbjuds VARJE dag! Jag skulle VILJA köra minst 6 pass om dagen men nu funkar det väl inte så...

Jag tänker så här, far jag dit för att träna så ska jag väl ta mej tusan göra det också!  Vila kan jag göra på söndagarna för då var det ändå inget pass för mig, bara jiu jjitsu och eftersom att inte tränat det förr och det inte är någon beginner class så skiter jag nog i det så då är jag nog mer sugen på att hitta på saker i stället som att FOTA kanske.

Jag är i alla fall grymt peppad! Och jag har tittat på några "klipp" om ligger ute på youtube där man bland annat kan se när Jhanex Alviz håller i en advanced class Muay Thai. Jag var rädd för att jag inte kanske skulle platsa riktigt på denna nivå  på klasserna, alltså den det finns flest av också MEN, sen tittade jag på denna video och kände mig lugn. Detta ska jag för tusan klara och jag känner att jag ska vara i bra from när jag kommer dit också så ser jag snygg ut dessutom ;)

Nämen jag tror det kommer gå bra, dock så får man använda armbågen och det är inget som vi har tränat så det kommer vara nytt. Annars så ser jag fram emot att få lära mig mycket och vara kick ass bra när jag kommer hem!

Oj oj, nu är klockan mycket och jag som inte ska försova mig i morgon måste nog gå i säng i tid.

Inga kommentarer: