När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, december 14, 2010

Kan vi inte ta om lucia imorgon ingen?

Det var lucia igår och det känns som att det helt och hållet har tappat sin charm i år, jag såg inte röken av ett lucia tåg heller. Kan ju dessutom ha och göra med att jag tog sovmorgon också! Jag hade gärna bjudit på en bild från förra årets lucia men eftersom att det inte är helt lagligt att lägga upp bilderna på småbarnen så får det va, men dom är SÅ söta dom så liven.

Annars sedan sist så har jag väl kommit igång lite med att plugga, jag måste verkligen syra upp detta ordentligt. Så nu har jag egentligen inte sovmorgon utan repetitions lektion av biologi så jag ska göra mig färdig och sedan sätta mig och plugga, så är det bara!

Inga kommentarer: