När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, december 15, 2010

Vad är en jul utan en julskinka?!

Jag trivs super i min klass, den är verkligen helt fantastisk och vi har bestämt oss för att styra upp ett julbord nu på fredag som knykalas innan alla åker åt olika håll för att fira jul. Och jag tycker absolut att det bästa med julen är julskinkan och julmusten, så jag inser ju att jag kanske själv måste ta på mig ansvaret för att göra skinkan själv så jag ska kolla upp detta idag och sen måste jag i så fall senat göra den imorgon när vi äter på fredag.

Så tips mottages gärna. Annars så har jag ändå själv funderat på att göra en skinka till oss själva men jag får liksom inte tummen ur, jag hoppas väl mest på att Simon ska göra det egentligen. Men nu blir jag kanske så illa tvungen!

Vi får se idag hur det går och vad som blir bestämt!

Nu ska jag i alla fall iväg på skolan.

Inga kommentarer: