När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, oktober 05, 2010

Trött även fast jag är ledig.

Idag är det tisdag och jag är ledig! Härliga tider. Dagen spenderas med att göra saker som man behöver som att jag ska söka kurser för nästa termin vilket kan ta ett tag när jag ska gå igenom ALLA distanskurser! Och nu har jag hunnit med att fixat med bilderna som jag tog på Sofia i fredags. Riktigt fina blev dom måste jag säga, hon är vacker hon!

Tack vare henne har jag ett litet fotouppdrag till helgen också men jag vet inte om jag vill säga så mycket om det egentligen, nämnde lite tidigare.

Sen så BORDE jag göra uppgifter "läxa". Men vi får se vad vi hinner med idag, egentligen hade jag typ tänkte testa och göra en paj idag, och nu menar jag inte till en efterrätt utan mat som kyckling. Vi får se hur det blir annars kanske det blir i morgon. Vi har dessutom ingen pajform, det kanske man borde ha?!

Så om jag ska göra det idag måste jag styra upp en form eller så siktar jag på att göra det i morgon så måste jag inte stressa! Plus att jag ska träna ikväll och då känns det nog lite bättre om man äter någon "vanlig bra träningsmat" i stället för att experimentera!

Inga kommentarer: