När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, oktober 07, 2010

TRÄNINGSVÄRK!

Ooops, den här hade jag glömt bort!

Nu är det torsdag i några minuter till så jag ska snabba mig. Jag är i alla fall fruktansvärt trött och mör och hela jag är som en enda stor träningsvärk. Träna, träna, träna! Men fasen vad gött.

Tur jag har sovmorgon i morgon om jag vill och det vill jag, liiiite i alla fall. Och som tur är har Simon det en stund också så OM jag inte tar mig upp ur sängen så han kan fasen i mig putta ur mig, skönt att veta. Så jag faktiskt tar mig till skolan som jag MÅSTE (men inte förrän kl 14).

Annars så har jag sökt kurser för nästa termin och hela 20 st blev det, när man inte fick söka mer... Men så jag känner att detta borde jag klara av, och jag är lätt peppad för det är kuliga kurser som jag vill läsa också!

På första plats är det en Kost, Näring och Hälsa kurs sen kom det en digital bildhantering tror jag den hette men det verkar vara i stort sett samma som jag gick för några år sedan (Digital bildredigering) så det borde vara som en dans på rosor, alltså inte så jobbigt och sedan kommer en kurs i Engelskt vokabulär. Och allvarligt hur jobbigt låter det?! Tillbaka till glosor som på lågstadiet. Och DÅ var jag uppe i 75% sen så är jag liiite tveksam om jag kommer klara 100%. Så jag får se hur det känns sen lite längre fram men det finns ju en anledning...

Jaja nu ska jag chilla en stund till, man måste som få varva ner efter träning innan man hoppar i säng, i alla fall jag måste det. Så på återseende, imorgon är det vilodag!

Inga kommentarer: