När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, oktober 03, 2010

Nu träning.

Snart träning igen, vi får se hur det går. Det är inte riktigt så jag är supersugen men det blir nog bra ändå. Jag har träningsvärk i armarna från igår och det är som så ovanligt just "den" träningsvärken jag har. Brukar inte alls få den, men så går det när man blir pressad till att "SLÅ HÅRDARE". Det var kul!

I alla fall igår efterträningen så kastade jag i mig mat för att sedan möta upp Sofia vid älven för hon ville ha lite bilder, några härliga höstbilder med sådär mysigt ljus. Och ja, lite synd var det är solen i stort sett gick ner exakt då men några bilder fick vi! Kanske 30 st och av dom så gillades dom flesta faktiskt!

Så det var kul. Kan ju till och med lägga upp en kanske. eller jag borde väl fråga om jag får men när tanken var till Sofias blogg så tror jag inte det är något problem.

Jag kanske ska få ett litet fotouppdrag också. Så det kanske händer något på onsdag, vi får se!

Inga kommentarer: