När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, oktober 10, 2010

Bra dag!

Jag tror helt klart detta kommer bli en toppen dag! Har varit och gjort mitt lilla "foto uppdrag" och nu är det redigering kvar och välja lite bilder och klippa och klistra ihop detta. Men det ska nog bli en bra grej. Fullt möjligt och jag hoppas att "dom" blir nöjd.

På en sund borde Lena komma förbi så ska vi prata resa och det blir säker jäkla super kul! Och efter det eller i afton så ska vi över till Sofia och Dennis och spela spel och mysa och äta PAJ!

Jag är ingen pajätare alltså "snaskpajer" köttfärspaj är gott, matpajer är goda men inte efterättspajer som blåbärspaj, rabarberspaj, ananaspaj osv. Men den pajen som Sofia gjorde för några helger sedan är lätt den godaste jag ätit! Och en som jag vill ha mer av, massa mer och jag har faktiskt gått och tänkt på denna paj hela veckan och så "övertalade" jag henne att hon kunde bjuda på den i kväll. Helt toppen!

Så ja, det här är en bra dag!

Inga kommentarer: