När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, september 09, 2010

Träningen igen!

Ja då är jag igång med träningen på riktigt! Det var nybörjarstart på Thaiboxningen i tisdags så då känner jag att jag hör lite mer hemma där när det var rätt länge sedan sist så jag behöver en uppfriskning av hur man egentligen gör. Sen så har jag fixat gymkort nu eller ja, fixat så jag får träna i gymmet på campus. Hur nice som helst så där tränade jag i går så måste jag ens säga att jag har TRÄNINGSVÄRK!!!

Jag har så sjukt mycket träningsvärk att jag inte riktigt vet vad jag ska göra av mig själv och sen är det nästa gratis träning ikväll på Thaien och så ska Malin med dit så jag måste allt vacker bara ta mig dit. Jag önskade att min cykel kunde rulla av sig själv i uppförsbackar om än det inte är många och jobbiga till Edda men det är fortfarande uppför hela vägen.

Så jag vette tusan hur jag ska överleva detta?!

Inga kommentarer: