När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, september 05, 2010

Igår och idag.

Igår hade jag turen att gå på bio med Maria, nu var det ju så att vi såg Inception och den har jag redan sett men det gör verkligen INGENTING! För det är en sjukt bra film om alla borde se! Sen så både lite före och efter så spelade jag och Maria Mix Max, ni vet spelet som man spelade när man var liten. Man hade hatt, huvud, kropp och ben som man skulle bara ihop och så blev gubbarna jätte roliga! I alla fall så har jag det spelet (barnslig som jag är) och det är verkligen sjukt kul att få återvända till barndomen lite. Men jäklar vad flyt Maria hade hela tiden, jag vann inte en enda gång av typ 4 eller 5 ggr. Så nu vill jag inte ha annat än revansch.

Så om det är någon som känner för att spela Mix Max så säg till ;)

Annars händer det inte så mycket idag, det är rätt lugnt och skönt. Men jag har varit en sväng in till stan och tillbaka. Det är ju så långt dit för oss nu :P

Inga kommentarer: