När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, september 12, 2010

Laser.

En riktigt trevlig helg med massa trevliga människor och mycket träningsvärk. Fredagen spenderades med Maria och massa spel och ja, jag fick stordäng även denna gång. Nu måste jag verkligen tjuvträna tills det blir spel igen!

Sedan så kom lördagen med stort L som i laser. Erik firar 30 år (fyller dock år på måndag) men det buller och bång firade vi denna dag och inte minst med LASER! Haha sjukt kul att träffa massa människor och få se Erik så glad. Våran present till honom kommer dock med posten gissningsvis på onsdag och jag hoppas han blir glad för jag tycker den var helt jäkla toppen och klockren!

Annars så ha denna dag spenderats mest hemma, fick lite finfrämnade av Perry med tjej och sen så hämtade vi dessutom mamma och pappa på flygplatsen. Dom lyckostarna har varit en vecka i Turkiet och det satt nog inte alls så tokigt.

Annars så funderar jag en hel del om hur jag ska göra nästa termin, om jag ska ändra och läsa mindre kurser på basåret och i stället läsa några andra kurser på vux som företags ekonomi eller om jag ska göra något helt annat kanske?

Jag avslutar detta inlägg med 2 laserbilder (för jag kunder inte bestämma bara 1) från lördagen, denna är till Erik!


Inga kommentarer: