När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, september 21, 2010

Trääääääääääääääning!

Nu är jag slutkörd! När det inte blev gymmet igår blev det idag i stället och sedan kom jag hem och käkade för att sedan bli jätte trött innan thaien. Men väl där gick det väl bra. Jag känner att jag inte riktigt är helt med än men jag tror inte alltid att det beror på mig utan att nybörjarna är nybörjare och då är det som svårt att komma igång och få bra samspel när det är så mycket som dom ska tänka på och lära sig. Lite grunder sitter ju ändå för min del.

Men idag blev det så att jag körde med en kille som hade tränat några månader förr ett tag sedan och nu börjar om, så han var inte helt ny och det var som rätt skönt! Det blev en del low kicks och ja det var väl kul, jag fick mata lite vänsterspark men sen när jag skulle hålla " kudden" åt honom så även fast han faktiskt kanske inte sparkade allt han kunde så satt det så jävla fint på mitt ben att smärtan bara iiiilade genom HELA benet! Och ett tag trodde jag att jag skulle dö!

Haha och sen när det var min tur igen hade jag skitsvårt att komma igen sen för varje gång när jag sen skulle sparka gick det asdåligt för att häger lårmuskel typ krampaktigt spände sig helt för att den inte riktigt visst var den skulle ta vägen när den var så jävla mörbultad!

Så jag hoppas på blåmärken i morgon annars blir jag besviken för då har jag gått och blivit mesig. Jag mena jag tyckte han sparkade rätt hårt det var så det kändes men om jag inte ser märken från det då har han verkligen inte sparkat så hårt som jag tyckte att han gjorde och det är ju jättedåligt!

Så nu kommer jag bara vänta och se om jag "gjort rätt för mig". Nu ska jag slappa lite innan det blir sängen. I morse sov jag så jäkla gott att jag tog 10 min extra sovmorgon förutom den 1 timme som jag redan tagit så jag hoppas jag sover lika gott inatt!

Inga kommentarer: