När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, september 20, 2010

Jag är ju inte riktigt förvånad.

Jag klantade mig lite idag. Planen var att jag skulle träna direkt efter skolan idag på gymmet och även fast jag var trött på morgonen hade jag fått med mig allt som träningskläder. Allt utom mitt passerkort, så tog jag mig in?! Svar nej!

Värt, och eftersom att jag har så mycket träningsvärk i benen att jag typ inte kan räta ut dem ens lite så ides jag inte cykla hem för att hämta det och sedan tillbaka igen. Då tog träningsvärken över men och andra sidan så var jag duktig och pumpade cykeldäcken och handlade mat och postade en del grejer så lite effektiv var jag som plåster på såren. Dessutom så känns det väl lite ok att vila idag men då kör jag dubbelt i morgon i stället.

Jag har bara 1 lektion efter lunch så då kommer jag träna på förmiddagen, det blir nice och sedan är det självklart thai på kvällen!

Men nu ska jag sova!

Inga kommentarer: